"Riktiga Karlar"avsnitt 1

Som jag längtat till denna serie efter att sett trailern och reklamen för ett tag sedan på tv4. Ett gäng "riktiga karlar" ska tränas och coachas av Jonas Colting för att efter 4 månader kunna ta sig an ett triathlon på olympisk distans. Kolla in det första avsnittet så får ni själva se hur de lever. Hur lite de egentligen tänker på sig själva och hur de ser på sin egen hälsa. Eller ja dem tar inte hand om sig själva alls skulle jag säga.
Min stora förebild i hälsa, träning och livsstil kommer alltså coacha ett gäng "riktiga karlar" i denna serie och försöka få dem tränade för ett triathlon. Det här kommer bli riktigt intressant och inte särskilt lätt skulle jag tro!
 Kan erkänna att det här första avsnittet gav mig en ordentlig motivationsboost!
 
Se länken nedan för avsnitt 1.