Livsstilmedhansson - Livsstilkonnässör

Inte riktigt förstått det där uttrycket "Konnässör" men känns som att just livsstilskonnässör kan passa mig rätt bra för att beskriva mig själv på ett sådär flashigt sätt. Jag finns sedan tidigare på Vansbrosimningens blogg och någon känner kanske igen mig därifrån. Nu tänkte jag här försöka dela med mig ännu mer av allt som jag pysslar med om dagarna. Allt från träning till vilken kosthållning som jag tycker funkar bäst till hur man unnar sig återhämtning mellan alla träningspass. Helt enkelt försöka dela med mig av mitt liv för att förhoppningsvis kunna inspirera fler. Ja håll till godo så får vi se hur intressant den här bloggen blir.
 
 
Efter målgång på årets Vasalopp Öppet Spår 2016. Super Klassikern just bärgad på totaltiden 18:59:58!! Öppet Spår på 5:30:37!
#1 - - Anonym:

Starkt

Svar: Tack så mycket! :)
Christoffer Hansson - Livsstilkonnässör