Min dröm har blivit verklighet!

En stor dröm har gått i uppfyllelse! Vi i familjen har köpt en fjällstuga ihop. Inte var som helst heller utan uppe i Sälen på Hemfjällstangen. Underbara och lugna Hemfjällstangen! Har varit där på vintrarna sedan jag föddes men då bara i en andelsstuga. Begränsat till ungefär 2 veckor per år. Ju äldre jag blivit så har jag längtat upp dit ännu mer och speciellt sedan jag flyttat från Sundsvall där det i princip kändes som att bo i fjällen. Åker bara mer och mer längdskidor och vill kunna träna det så mycket jag bara kan. Då känns en fjällstuga perfekt och Sälen ligger inte så tokigt till då det är just Vasaloppet som jag vill bli snabbare på. Så det här är drömmen för mig och ser fram emot många timmar uppe på fjället i Hemfjällstangen! Tack än en gång Moster och Janne som bjöd upp oss just den helgen då denna mysiga stuga kom på tal. Ibland ska man ha lite tur! Nu finns inga ursäkter till att inte träna stenhårt till just Vasaloppet!