Sensan och Trainern inne i värmen

Plockade igår in Sensan och Trainern för att förbereda veckans kommande pass. Nämligen dags att börja trampa lite mer i veckorna än jag gjort tidigare. Är ingen vintercyklist och har inte råd med ännu en uppsättning av kläder. Vinterkläder är inte särskilt billiga heller haha. Shit vad jobbigt det var att hålla sig från att hoppa upp och köra ett pass. Även fast det är så jävla tråkigt! Har börjat klia i kroppen och känner mig så rastlös så längtar verkligen till veckan då jag får aktivera mig igen. Gäller att hålla planeringen och den här veckan är det återhämtning som gäller så bara hålla fan på sig. Skönt att få tillbaka lite motivation också. Svårt att bara ladda om efter rejäla urladdningar. Men nu är siktet inställt på sommaren och Vansbroveckan.
Prylarna ni ser på bilden ovan är  en Sensa Calabria Ultegra -15 och en Tacx Vortex. Supernöjd med prylarna faktiskt och Sensa kan jag varmt rekommendera till alla cyklister. Fina cyklar till rätt pengar. Cykelmärket är från Holland. Kolla in sensabikes.se för årets modeller. Suktat efter en 29" mtb länge.
Slutresultatet och här kommer jag sitta tills snön försvunnit ute! Perfekt och lyxigt med en IMAC 27" framför nosen på en. Det här är min lilla mancave även fast jag får samsas om den lite. Sambon är kanske inte supernöjd över alla kläder överallt men är man igång flera gånger om dagen så vad gör man då!? Ge mej ett rum där jag bara får vara haha.