Nytag om bloggandet! Vill ju höras!

Så, nu har jag "vilat" klart från skrivandet. Tror jag i alla fall!?
Känt en mindre press över att hålla mig uppdaterad med mer än instagram. Känslan har varit att jag alltid måste skriva så mycket och om så specifika saker som ska vara så intressanta som möjligt. Har istället slutat att jag haft galen skrivtorka och bloggandet har därför lagts på is ordentligt.
 
Försöker denna gång hålla mig mer kortfattad. Skriva om det som faller mig in så får vi se hur länge det håller denna gång och hur många som orkar läsa. Kommer självklart hålla mig inom spåret livsstil. Försöka vurma för den hållbara och sunda livsstil vi alla borde leva efter, åtminstone tänka på ibland. Nu svamlar jag lite men skitsamma, tror ni vet vad jag menar. Kommer tjata sönder er för vill såklart att alla ska må bäst!
 
Tills vidare tycker jag ni ska glida in på vitaminmanagers hemsida och se över erat vitaminbehov. Kan vara bra att kanske fylla på med det där lilla extra och på deras hemsida kan ni se mer specifikt vad ni behöver beroende på eran egen livsstil. Nej detta är ingen reklam- eller sponstips för jag får ingenting för att tipsa er. Jag tycker bara det är sådan smidig grej att man kan få hem sina vitaminer till hushållet. Rätt ner i brevlådan var 30:e dag. Tycker inte det är särskilt dyrt heller. Nackdelen är väl att Ómega3 är vanlig fiskolja, kan hoppas på att de i framtiden kanske byter ut den till en bättre produkt. Alger är på gång snart har jag hört så får kanske slänga iväg ett tips till vitaminmanager när det blivit godkänt. (Simris Alg)
 
 
Nu ska jag njuta av min vistelse i Sundsvall. Är tillbaka i staden på ett kortare besök. Var över 3 år sedan jag flyttade därifrån och sedan dess har jag inte varit tillbaka alls. Nu är jag i Sundsvall igen och som jag trivs i denna fina stad. Kommer bli fler resor hit för att hälsa på gamla vänner och kollegor. Kanske bara tar 2 år nästa gång!? Haha. :)
 
 
0 kommentarer publicerat i livsstil
Taggar: livsstilmedhansson, sundsvall, vitaminmanager