Välj din livsstil!

Det är inte svårare än att vi själva väljer våran livsstil. Accepterar vi att ibland bli sjuka eller gå upp i vikt av det vi äter så fine för er. Jag gör det inte så därför väljer jag att leva en mycket sundare livsstil än genomsnittet. Gör det ni också. Kolla in klippet nedan.
 
 
Helt sjukt vad socker och godis folk stoppar i sig (jag stoppade i mig, inte konstigt jag aldrig gick ner i vikt vilken jävla diet jag än provade haha). Jag blir uppriktigt äcklad av att både se och höra på detta klippet. Att vi inte kommit längre i vår utveckling och syn på allt vi stoppar i oss. Att 80-talets fetträdsla lever kvar men att det är helt okej att äta dessa mängder socker som vi gör. Med den utsträckning av fettma i världen så tror i alla fall jag vi börjar närma oss den stora boven i det hela. Om alla bara kunde förstå det här någon gång!?
Folk blir trötta och irriterada på mig då jag säger NEJ till socker. Dem säger jämt och ständigt så fort jag tackar nej att,
 
"Varför då? Fan va löjlig du är! Du som tränar så mycket borde verkligen kunna unna dig!?"
 
NEJ säger jag på den frågan. Tränar man hårt är det ännu viktigare att vara noga med kosten!
Jag mår mycket bättre av att säga NEJ till allt socker så gör det du också. Du kommer tacka mig efter bara några veckor eller månader. Utan att vara forskare eller utan att lyssna till något alls så testade jag att leva utan socker i två månader för att se vad som hände. Resultatet efter det är att jag fortsätter säga NEJ till socker. Testa och se vilka skillnader du stöter på!?
Hur mår du dom två första veckorna?
Hur mår du efter en månad?
Sugen på godis eller sötsaker?
 
Prova!