Baam! Gym på lunchen men sen då!? Tankar..

Motivationen för hård träning finns inte riktigt där än. Känner mig mätt och nöjd efter att ha klarat av sommarens alla utmaningar. Ändå vet jag att det är just nu som jag behöver bygga upp mig igen och bli starkare och snabbare till vinterns längdskidåkning. Den viktiga barmarken innan snön kommer är nu!
 
 
 
Svårt att motivera dubbelpass om dagarna och riktigt svårt att motivera löppass om kvällarna nu när det börjar bli mörkt kl 20 igen. Rullskidorna behöver dammas av också. Mycket som jag vet bör göras men just nu blir det mest bara bekväm mellanmjölksträning tyvärr. Mellan träningarna ska jobbet skötas samtidigt som en massa ideer snurrar runt i huvudet. Ideer om att en dag kunna ha en egen verksamhet inom något jag brinner för. Jobba för mig själv inom något som är galet kul. Möta ännu mer trevligt folk. Och varför inte då sådana människor som är och tänker lite mer som mig!? Ideerna är många men jag vet inte riktigt vad eller hur eller när? Hade varit trevligt att tjäna någon krona på det också!
Sökte till Pölder-profiler förra veckan för att få igång den där extra gnistan som behövs till barmarksträningen inför längdskidssäsongen. Tänkte att det skulle vara en kul grej efter att ha bloggat för Vansbrosimningen nästan ett helt år och varit som en ambassadör för Vansbrosimningen. Tror jag skulle tackla rollen som en Pölder-profil alldeles ypperligt då jag verkligen brinner för längdskidåkningen. Vad tror ni? Inväntar svar så länge och håller tummarna.
 

Bild från mina marklyft idag. Kände mig sjukt klen men man måste tackla de tunga dagarna också för att bli starkare.