Summering av helgen

Drog till Sälen och stugan på Hemfjällstangen denna helg också. Hade egentligen andra planer hemma i Avesta med en massa härliga vänner men då det varit några tuffa veckor på det personliga planet så drog jag mig undan för att kunna vända på steken. Jävla höstdepression som alltid kommer denna tid varje år.
Träningen är självklart den bästa medicinen mot det! Därför styrde vi mot fjällen igen för att nu få till några härliga löppass.

 

Slutade med en massa härlig brainstorming om framtidssysslor och intressen. Vad som ska satsas mer på och inte. Pass nr 1 gick av stapeln på lördagen och sprang då alla gatorna på Hemfjällstangen. Avslutade med backintervaller i brantaste backen kyrkbacken. 5x30sek så snabbt jag bara kunde och orkade.

 

Pass nr 2 blev av idag söndag och efter att jag kände av lite i benen från dagen innan så beslutade jag för att köra samma runda igen men då på ett mer kontrollerat sätt. Tycker mig lyckades rätt bra med det så summeringen av denna helg blev ca 2 timmar löpning i blandad terräng med en massa långa och sega backar. Plus intervallerna då.